Tuesday, August 31, 2010

menyayangi dia

kalau dia membenci aku memang itu benar dia tidak pernah menyayangi aku.aku tau dia tak pernah fikir tentang aku pun.walau sekejap sahaja,ataupun sementara itu sudah memadai.tapi itu hanyalah mimpi semata-mata.

tapi itu mungkin takdir kami untuk tidak sefahaman lagi seperti satu ketika dahulu.walauapapun doa aku sentiasa bersama dia,biarpun sudah melupakan semuanya.sayangku tidak pernah berubah mahupun sedikit pada dia.sentiasa ukuh.

jika aku memandang dia seperti ada satu kekuatan yang aku ingin aku beri padanya.sepertimana aku buat selalu ketika bersama dia.sebanyak mana kawan yang aku temui tak sama dengan dia.sentiasa memahmi perasaan aku,ketika aku menangis,ketika aku gembira.hanya dia yang sentiasa mengetahui masalah aku.aku begitu rapat dengan dia.tapi itu dulu tak sekarang.jauh dan jarang kabar berita yang aku dapat dari dia.dalam senyap sahaja aku dapat melihat tanpa keizinannya.hanya baju dan gambar sahaja yang buat aku lepas rindu pada dia.betul sekarang memang zaman IT tapi tidak dengan kami.

ketawanya,senda guraunya,dia menangis sentiasa dalam ingatanku.cara dia melayan aku.aku tetap rindu dia.jika aku diberi peluang kembali semula pada masa dulu aku akan buat yang terbaik untuk kami.hanya untuk kami berdua...dengan jelas dia memberitahu aku dia melupakan semua yang pernah berlaku dengan kami..hatiku begitu hancur,air mata ku tak dapat tertahan lagi.semoga suatu hari nanti aku akan besama dengan dia semula seperti masa dahulu...AMIN..

No comments:

Post a Comment