Friday, August 19, 2011

suami berumur 56 tahun

assalammualaikum...lama sdh blog ni tertinggal banyak habuk da ni..kena lap dulu ni..ok cont to story..
sudah kamu bersedia dgn kehidupan yang akan datang..
jika sekarang kamu couple setia apakah yang kamu fikir untukmasa depan kamu..
jika kamu mempunyai suami berumur 56 tahun..?????
adakah cinta masih kuat dengan keadaannya...ask u self now?????


aku kena belikan pampers setiap bulan untuk dia
aku kena sediakan bantal yang secukupnya pada waktu malam untuk memudahkan dia tidur tanpa gangguan pernafasan
aku pakaikan dia stokin dan selimutkn dengan kain yang tebal untuk megelak dia kesejukkan
aku sentiasa bersihkan rumahku dari barang2 cucuku yang bersepah untuk elak dia terjatuh
aku menggaji orang untuk membuat side bar untuk dia pegang jika ingin ke tandas
aku bantu dia untuk mandi untuk elak dia penat sangat
jika suami aku masih mampu aku bawa dia bercucuk tanam 
berjalan2 ke luar negara
ke tanah suci mekah
mengajak dia mengikuti aktiviti kampung
menyokong aktiviti yang dia lakukan
kalau dia  keluar sediakan baju yang sesuai untuk dia untuk elak dari cedera
kawal kemarahan jika dia selalu kencing di kain 
beri dia ruang untuk meluahkan perasaan
fahami keinginan makanan yang berubah


just simple aktiviti untuk dia dan kamu adalah saat bahagia untuk pasangan masing2

p/s;untuk ibu bapa pun boleh jugak ceh wah....

1 comment:

  1. bapak ku yang the best still canggih gtu..mnta2 dikekalkan...aminnn

    ReplyDelete