Wednesday, July 6, 2011

my soul

setiap malam tidurnya diganggu
setiap malam dia bilang haiiiiii rindu
setiap malam dia bilang sayang sama kamu
setiap malam juga dia bilang tidak sabar dengan kamu


beratnya perpisahn selama ini dan jumpa hanya berapa hari,
sakit dan pedih untuk dijalani tapi semuanya hanya untuk kamu


wahai kekasihku,
wahai pujaan hatiku,
setiap nada di jantungku hanya bernaung nama kamu,
setiap kitaran hidupku restu dari kamu,
setiap hembusan nafasku disoroti dengan doa tulus kamu kepada yang maha ESA untukku,


sunggu aku bertuah punyai kamu,
menjadi kekasihku sampai bila-bila,
benar cinta ku sudah di rampas orang tapi tidak sedalam cintaku kepada kamu,


penantian untuk melangkah cabaran memang sukar untuk ku jalani,
tetapi dengan adanya nama mu di hatiku menjadi aku kuat menjalaninya,
meskipun cabaran itu mengubah segala nasib hidupku,tetapi tidak mengubah zahirnya diriku untuk kamu,
ranjau yang jauh bakal di tuju tetapi aku tidak sendiri!!!!!
peganggan ku ada sentiasa di sisi kamu..


emak dan bapaku,
yang tercinta,yang kusayangi,yang kurindui,yang kuigini,
sungguh aku ingin untuk memeluk kamu sekarang supaya aku tahu hati dan kasih sayang hanya untuk kamu,
setiap saat,detik juga ketika di mana aku tahu nafas terakhir ku hanya berjuang demi kamu..


I LOVE U SO MUCH MAK N BAPAK...

No comments:

Post a Comment